Stilstudie Sex and the City S2E03



Vi börjar med Samanthas två röda looks i detta avsnitt. Hon klär otroligt bra i starka färger som rött och matchar gärna med guld och silver.  Hon är också smart och väljer enklare modeller och låter färgen tala. Jag säger smashing, vad säger ni?



Jag älskar båda dessa Carrieoutfits, när hon är alldeles lagom galen new yorker. Att hon använder mönster är underbart och jag vill bära hennes första look på sommaren och den andra tidig höst, underbart med mönstermatch!



Charlotte väljer här två överdelar som klär hennes figur, den andra är fin till en middag men jag föredrar den första. Jag tror att många tjejer skulle vilja bära en variant av den vitsvarta looken i sommar.



Vi avslutar med en grupp bild, ser härligt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0