Stilstudie: Sex and the City S1E12

Så var det dags för den sista delen på stilstudien av första säsongen av sex and the city, här kommer den!



Jag gillar verkligen Carries outfit här, proportionerna är lite konstiga och skeva men efter en viss modeifiering skulle det kännas modernt och skitsnyggt. Lite Jil Sander över det hela.



Här är det Carries färgkombination som är snygg, varför Miranda har kostym på en fest förstår jag inte.



Snygg dräkt på Samantha som faktiskt är relativt påklädd i den första säsongen.



Dags för kyrkobesök i prydliga kläder och hatt, båda Miranda och Carrie lyckas riktigt bra!



Slutligen en underbart fransk somrig outfit på Carrie, såhär vill jag se ut idag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag älskar dina stilstudier av SATC, kommer du fortsätta med säsong 2?

2011-03-24 @ 19:56:44
URL: http://okbowtie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0