Stilstudie: Sex and The City S1E04

Jag skulle vilja börja med en ursäkt för extremt dåligt bloggande den här veckan. Jag gått i skolan, tränat, haft min första riktiga dag på praktiken, skrivit en analys till skolan och varit lite eftersjuk men nu till veckans stilstudie som är av det fjärde avsnittet i första säsongen av SATC.



Lite lagom divig älskarinnelook, hursom gillar jag den slinkiga looken.



Vit blus, svart kjol och chokladfärgat hår kan aldrig så fel, känns alltid aktuellt och sofistikerat.



Slutligen så är färgen på den här klänningen sjukt fin och jag gillar att Patricia Field valt att använda samma väska i flera outfits och avsnitt, känns mer realtistiskt. Skulle egentligen vilja köra på en liknande look imorgon eller på lördag, får se vad jag kan åstadkomma!

/stilist


Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltid kul att läsa dina anylser av SATC!

2011-02-18 @ 16:34:57
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0