En underbar Onsdag

Igår hade jag en alldeles strålande dag. Den började visserligen med att jag vaknade 10 minuter innan jag behövde gå hemifrån men efter en sådan start kan det ju bara bli bättre eller hur? Efter en lyckad körlektion och en intressant föreläsning mötte jag upp Teresa för en gudomlig lunch på Tures i form av inbakad lax, den var det godaste jag ätit på länge. Sedan blev det shopping och en cappuccino på Zanzibar innan vi åkte tillbaka till universitetet för en öppen föreläsning med Sofia Hedström, modemanifestet står numera på läslistan.



Det blev en hel del fönstershopping men jag köpte endast en sak jag velat ha väldigt länge, visar imorgon! Men i vilket fall, hur underbar är inte den här klänningen från Malene Birger? Som att någon sytt en klänning av ett segel och resultatet blev väldigt lyckat.



Sedan blev det årets första glass i solen innan jag åkte på musikalrep som varade resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: kattis

Åh gud så gott med en glass i solen! :-)

2011-04-07 @ 13:43:27
URL: http://princezna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0