Stilstudie: Cashmere mafia pilot




Så var det dags för en liten stilstudieserie, vi kör igång med cashmere mafias första och enda säsong! Mias look är väldigt färgglad och experimentell, hon är den som är gruppen Carrie (det är Patricia Field som har stylat).



Det är mycket örhängen i serien, här gör Mia full on bling.



Den här klänningen är jättesöt och hon ser jättepiffig ut.



Mer örhängen! Jättetjusiga för övrigt.



Jag älskar den här blusen, känns lite vräkigt versace. Mia har mycket draperat på sig som synes.



Det här är Caitlin, kolla in det snygga ormhalsbandet! Hon är vädligt avslappnad i sin stil, och kanske den som är mest ungdomlig stilmässigt.



Och här har vi Zoe, den som är mest buisness, mycket neutraler och dräkter going on i hennes garderob.



Sen har vi min personliga favorit, Juliet. Vackra färger och många vackra smycken. Kolla in det fina halsbandet och den vackra skärningen på klänningen.



Juliet har på sig mycket silke och lila/röda kläder.





Vackra sovkläder.



Här kom det mer färg och vakra smycken.



Den här klänningen är jättfin men känns snarare som något för Blair Waldorf.



Lägg märke till de grandiosa örhängena.





Här får vi en perfekt visning av hur tjejernas klädstil skiljer sig åt. Buisness, party och mer klassiskt artsy. Och titta på alla vackra smycken.



We're all wearing black! Well, it's New York...



Hur man gör en entré!

/Stilist

Kommentarer
Postat av: kajsa

Tre saker:

1. blev det bara en säsong av serien? Varför?

2. Jag kan nästan aldrig kommentera hos dig. blir felmeddelande. :(

3. När ska du komma hem till mig och laga maaaaat till min mage? :)

2010-09-01 @ 21:02:34
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0