Caesar, Camilla Åkrans och cappuchinos

Igår åkte mamma och jag till gamla stan för att köpa stövlar till henne, efter stövelshoppingen så gick vi till vapiano för lunch. Jag älskar vapiano, det är jättegott och faktiskt himla mysigt.


Jag åt caesarsallad med lax och drack pellegrino, smaskens!



Mysiga vapiano, jag och mamma längtar till New York och bestämde oss för att vapiano har i alla fall liiiite New York känsla.



Sedan traskade vi vidare mot fotografiska, på vägen mötte vi den här filuren.



Fotografiska! Det var en himla massa folk där som precis som vi ville titta på fashion-utställningen.



Jag är så himla sur för det var en fotograf som jag verkligen gillade och nu kan jag inte komma ihåg exakt vad hon hette, Camilla March typ men ändå inte.



Sedan gick vi till bussen och såg det här fina huset, känns underbart tyskt!





Sedan tog vi en fika på NK, jag drack cappuchino och var ledsen över att hunterstövlarna jag skulle ha köpt glappade fult runt vristen, då blir det inget köp.

Sen shoppade mamma en filippa k tröja och sen så åkte vi hem. Kvällen tillbringades på en klimatshow och sen en rockmässa, inte fy skam!

/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0