Vissa kläder kan skrämma älgar



Idag har jag och Sanna haft pluggdag, jag har suttit och läst kompendietexter och hittade citatet "Vissa kläder kan skrämma älgar" vilket ledde till skrattkonvulsioner.

Jag bjöd även på lunch i form av råris, mammas räkgryta som blev över från igår och dumplings med fisk och skaldjursfyllning, inte fy skam!

Dumplingsen är för övrigt från Ica Asia och galet goda för att komma från icas frysdisk. Hela min familj tittar på halv 8 hos mig och där äter de dumplings mest hela tiden och jag har blivit så himla nyfiken på det och så i fredags kom pappa hem med de här. Men nu vill jag pröva att göra egna, någon som har ett tips på ett bra recept?

/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0