Saker att se fram emot i Oktober





- Den 1 Oktober alltså idag blir det middag hos Ebba med glatt sällskap, roligt!
- Den 2 Oktober går jag och Emma på svansjön och sen ska vi äta middag på Tranan och diskuterar Brott och straff för att sedan välja nästa bok
- Kanelbullens dag! Jag och Sanna ska baka bullar som ska förtäras på körrepet samma dag
- Vi ska ha barnakalas för TGIF, hattar, tutor, cupcakes!
- Ungdomsmässa med kören, vi ska sjunga gospel som jag älskar
- Jag och Ebba ska gå på Eat, Pray, Love , biofredag = mys
- Lunch med Martin är inplanerat
- Tenta! Kanske inget att se fram emot men tentafesten kvällen efter är helt klart det!
- Vi ska ha temadag och jag ska hålla i project runway, galet!

/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0