Project Runway

Gårdagen spenderades med att leda en Project Runway-workshop för ungdomar i området där jag bor, vi ritade, gjorde smycken, draperade kläder och hade det otroligt mysigt och trevligt. jag sminkade dessutom två vänner som ledde andra workshops inför maskeraden de skulle på på kvällen, de skulle vara Jack Sparrow och Superwoman, Jack vann tillochmed maskeradtävlingen, I consider that a job well done.



ett örhänge



Ett diadem jag pimpade och gav till en av tjejerna på workshopen



hårspänne, vi experimenterade mycket med kapsyler



som de här örhängena, jag vill göra fler! Typ med julmust-kapsyler till jul



Armband designat och gjort av moi som lär bli en ny favorit



En ring jag fixade till lite

Dagen som slutade kl halv 12 då vi äntligen städat klart slutade med att ett gäng drog hem till mig och ömsom sov ömsom grät av skratt till runt 3 då folket drog hem och jag stupade i säng. Fint som snus beskriver den här helgen rätt bra.

/Stilist

Kommentarer
Postat av: Coach outlet

thanks for sharing

2012-05-10 @ 10:44:24
URL: http://www.coachoutlethub.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0