Från och med du



Jag har haft en av de absolut finaste helgerna på länge, den tog vid när en bra föreläsning om mode som system tog slut och jag gick och fikade på Albert och Jacks med Andrea, drack kaffe och pratade strunt, sedan blev det en fantastisk fest hemma hos Axel på Djurgården men många gamla och nya vänner, episka citat och en Theo som dök upp 2 på morgonen, direkt från London, en sleepover hos Emma med mysfrukost dagen efter, en promenad i kylan dagen efter med Sanna, en pizzakväll med konfirmanderna följt av tårtkalas i Immanuelskyrkan, sedan mötte jag upp Theo, Axel, Martin, Tim och Måns för vad som blev en långpromenad genom Stockholm som slutade på donken för att idag fira av helgen med en middag med Sara, Filip och Emma.

Jag måste ha världens absolut finaste vänner

/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0