En Söndag

Idag har jag haft en så himla fin dag, gick upp tidigt och drack kaffe och åt toast, sedan åkte jag och sjöng tillsammans med kören på en ungdomsmässa, vi hade på oss blå gospelkåpor, så fashion! eller inte... Sen gick i alla fall jag och Vida till flickórna Helin och Voltaire för att äta lunch.



Det här är ett av mina finaste caféer.



Det är mysbelysning, lite småstimmigt och det känns som att man är mitt i en Astrid Lindgrenbok eller kanske en deckare av Maria Lang



Taket är såhär fantastiskt därinne



Vi blev sugna på alla maffiga bakverk, men det var lunch vi skulle ha, inte fika



Jag åt en smörgås med fetaoströra, mums!



Och det här var typ det godaste någonsin, varm äpplemust med nejlikor och lite andra kryddor, beroendeframkallande som tusan!



Det kom en fågel och satte sig hos mig



Hösten har kommit på riktigt nu, men vi kunde ändå sitta ute, härligt!

En fin Söndag helt enkelt, nu får vi se vad mer den har att bjuda på

/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0