En prinsessas dagbok

Nu är det filmdags igen, den här gången en prinsessas dagbok.



En snygg miljö, i det här fallet Mia Thermopolis hem.



Såhär ser vi henne och hennes bästa vän Lily i början av filmen, båda sportandes den typiska amerikanska nördstilen.



Självklart finns en söt bästa väns storebrorsa med i bilden.



Mer nördiga Mia-looks



Åka till skolan i limo, niiice! Jag tycker att det är så typiskt att Mia verkligen har den typiska, lösa skoluniformen  utan något försök att göra den snyggare.



gör om mig-dags



En prinsessa! En äkta askungenscen



Dags att presentera looken för söta killen



Alltså skoluniformer, så himla fint



En riktigt vacker klänning på drottning Clarisse, ser ut som något från Anastacia



Och jag älskar glittertoppen, underbar!



Sen så har vi självklart den "snygga killen" Josh, klassisk surfarlook



Princess moment



Drottningen och prinsessan i sina vackra klänningar



Här är Anne Hathaway så himla vacker tycker jag



Kärlek



Kärlek



Kärlek



Kärlek

/Stilist

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah O en sån fin film. Jag är svag för sådana där kärleksskräpfilmer. Kan säkert 50 procent av replikerna till filmen. Och michael är ju att dö för.

2010-11-10 @ 22:31:41
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0