Indienshopping

Någonstans mellan alla äventyr shoppade vi även som små tokar, här är några av mina fynd.



Armband är ett måste i Indien, dessa kom jag hem med, De första är täckt med pärlor men jag får känsan av någon sorts havsväxter, ett ikonarmband, ett typiskt indienarmand  har inte likadana funnits på indiska?



Ett par fantastiska örhängen inhandlades, jag tänker nog ha dem på min studentbal, sedan hittade jag ett litet strasskit, har varit på jakt efter lite överdådig strass men på t ex glitter är det så satans dyrt, en vrålfejk klocka som inhandlades på grund av sin galna guldighet, ett snyggt träkorshalsband, en klassiskt indisk fotlänk



2 snygga tygväskor inhandlades, perfekt till alla skoböcker som inte får plats i mina mindre handväskor



Alibababyxor som ska bäras i sommar, så himla sköna!

/Stilist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0