London dag 7



På söndagen åkte vi till Kensington palace för afternoon tea, det var inte så lite gott!



Earl grey är himla gott tycker jag.



Tarten var sanslöst god



théet var det första vi åt på hela dagen så vi var fortfarande inte mätta och beställde in mer mat, jag åt sparris och spenatsallad. Så gott.



Sen mötte jag upp min vän Hanna som också var i London för ett besök på Grace Kelly-utställningen på Victoria & Albert, på vägen dit fanns detta minnesmonument över Albert.



Efter lite shopping med Hanna åkte jag och Emelie till Notting Hill och åt middag på en liten italiensk restaurang och sedan hamnade vi på en mysig pub där jag drack whisky och vi spelade monopol.

/Stilist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0