Hemmakväll á la Stilist


Kofta: 3.1 Philip Lim
Byxor: Fendi
Linne: Hanky Panky
Sockor: Falke
Alla bilderna kommer ifrån netaporter

För en gångs skull är jag hemma en fredagskväll, jag brukar förresten inte vara hemma någon kväll nuförtiden. Just därför ska det bli himla skönt med en lugn kväll med först plugg och sedan 500 days of summer med lillasyster, vi ska trots allt ut ur huset alldeles för tidigt imorgon bitti och återvänder någon gång under söndag eftermiddag. Just nu sitter jag och dricker ginger ale som lätt är en av de godaste läsksorterna och kollar in glamourama, förut var det vampire diaries, ingen verkar överdrivet lovande såhär vid första anblicken men vem vet, jag kanske blir fast?

/Stilist


Kommentarer
Postat av: bea

ibland är det skönt att bara vara hemma

2010-02-13 @ 11:20:12
URL: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0