Saker att se fram emot i September





- Nystart, ny skola, nya kurser, nya vänner
- De roliga kurserna: introduktion till modevetenskap, flärd och film, gestalten, masken och rörelsen, jag kommer att ha så roligt!
- Luncher, fikapauser och middagar i glada vänners sällskap
- Träffa alla kompisar som liksom jag varit ute och flängt under sommaren
- Nya théer, mitt förråd har sinat ett bra tag nu och jag har en anledning att théshoppa
- Brevskrivandets (okej då, mailskrivandets) återkomst, med vänner som flyttar till alla möjliga platser i världen gäller det att hålla kontakten
- Komma igång med träningen igen, jag kör på promenader och hopprep
- Körsång, förhoppningsvis kommer jag att få köra do-re-mi en gång i veckan
- Studydates på diverse caféer och bibliotek
- Tillskott i kassan, csn och nytt jobb som ska bli jättespännande
- Ideellt arbete, känns bra i själ och hjärta, och så är det så himla roligt!
- Partykvällar för att dansa bort stress och press
- Brott och straff, jag och Emma kämpar på och ska fira med en god middag
- Lajv, ut i skogen för första gången någonsin, det här lär bli spännande
- Teater, 100 kr på stadstearn, jag vill se Aniara och Gengångare
- Körkort, jag håller tummarna!

/Stilist

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad är det nya jobbet? berätta berätta!

2010-08-23 @ 20:19:58
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0