Percy Jackson



Jag är precis hemkommen från min vän Vida, vi såg på Percy Jackson och kampen om åskviggen. Jag tyckte att den var riktigt bra men sen har jag alltid varit svag för lite fantasyaction, alla de grekiska referenserna var jättekul. Jag är riktigt intresserad av grekiska myter och just jag och Vida gjorde en tidning om det antika grekland som skolprojekt i ettan på gymnasiet. Till filmen åt vi finsk lakrits, choklad från moskva och ett av mina favoritgodis, likörchoklad, mums!

/Stilist

Kommentarer
Postat av: Vida

Superbra film och supertrevlig kväll!

2010-08-14 @ 00:54:01
Postat av: Ivana

Åh den där filmen har jag velat se, tack för påminnelsen. :)

2010-08-15 @ 10:48:35
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0