Dagens



Dagen började med att jag åt frukost på etnografiska muséet, smarrig ostmacka imundigades med glädje.



Detsamma gällde den kärleksfulla latten.



Såhär fint var det när vi satt ute och mumsade. Etnografiska muséet är för övrigt jättebra, gratis inträde och allt. Men just idag var jag egentligen där för att köpa studielitteratur.



När vi hade shoppat lite och fått värmeslag åt vi en supergod lunch på NK's Café entré. Jag åt caesarsallad med varmrökt lax, supergod men mäktig, tog mig säkert en timme att äta den och då fick jag inte ens i mig hälften av laxen.

När jag kom hem somnade jag på soffan i typ 3 timmar och tar en lugn hemmakväll, funderar på att se på film, notting hill igen kanske?

/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0