Studentklänning

Det är nog inte bara jag som har svårt för att hitta kläder till speciella tillfällen, jag älskar att gå i affärer men hatar att känna att jag måste hitta en speciell grej, i det här fallet en studentklänning. Dessutom är jag varken förtjust i bohemiska vita klänningar eller de mer prinsessmässiga i spets som enligt mig ofta ser billiga ut. På coast på nk hittade jag dock en klänning som föll mig i smaken, 60-talsskuren och med ett vackert tyg blir det perfekt tillsammans med vita tygskor, en marinblå blazer och en fin väska.


klänning från coast


titta vilket vacket tyg


Skor från vagabond


väska från urban outfitters

vad hade du på dig/ska ha på dig på studenten?
/Stilist

Kommentarer
Postat av: Vida

Åh jag hade såna skor! Absoluta favoriter genom tiderna. De är dock så slitna att de måste slängas. Vad jag vill säga är: bra köp! :D

2010-04-27 @ 21:00:52
Postat av: kajsa

HUR fin kommer du att vara? Åh. Som en sockerbit fast en elegant sådan. Hörru, snart får vi ta och ses. Solen skiner för jämnan, det är som gjort för glass utomhus eller en bit kaka på ett litet cafe på söder!

2010-04-29 @ 12:47:35
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0