A case for Nancy Drew

I somras läste jag om mina gamla Kitty-böcker och nu började jag fundera på vad denna mademoiselle skulle klä sig i en höstdag år 2009. Förresten så är Kitty en intressant person, hur gammal är hon? Vad gör hon egentligen om dagarna när hon inte leker spion? jobbar? studerar? Ja frågorna är många när det kommer till allas vår Nancy Drew.


Fuskpälshatt från Albertus Swanepoel


Örhängen från Anita Ko


Jerseytop från Issa


Tweedkjol från Celine


Stövlar från Brian Atwood



En väska stor nog för förstoringsglas, anteckningsblock med mera från mulberry

Alla bilder kommer ifårn netaporter


Läste du Kitty som liten?

/Stilist


Kommentarer
Postat av: Vida

ååh, jag måste också läsa om mina!

2009-09-07 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0