Reseshopping

Jag är nu hemma från Nice och tänkte visa upp lite shopping från tanzania och nice, lite kommer dock att visas vid ett senare tillfälle.




En fantastisk korsstygnsbok, ett hantverk jag har tänkt lära mig och en bok med bilder från elle från 60-talet, chic!



Två vackra afrikanska schalar köpta på en marknad.



En liten brosch som känns som sonia rykiel goes tatuering.



Ett vackert rött pärlhalsband i trä från tanzania.



Vackra gröna smycken som finns överallt i tanzania, stenen kommer därifrån.



Ny underbart doftande lanvinparfym.

Imorgon drar jag till götet över helgen, regn here I come!

/Stilist


Kommentarer
Postat av: Vida

Jag vill höra allt om resorna! :D

2009-07-16 @ 16:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0