Dagen



Idag har jag varit ute på äventyr. Imorse hämtade jag och pappa upp Vida för att åka till vaxholm oc ta en båt ut till Sophia som har ett av de finaste husen jag någonsin sett.



Titta bara vad fint.



Hon hade gjort mumsig broccoli/svamppaj och allt



Mums!



Vi hittade ett barbiehus, nostalgitripp!



Sicket underbart kök



Det fanns även supersmarriga saffransbiscottis som ville förtäras



Sedan blev det musikaliska tv-spel, typ gitarren och singstar



Väl hemma väntade dessa böcker på mig.

Hur har din dag varit?


/Stilist

Kommentarer
Postat av: nathalie

vilket underbart hus, det ser ut som pippis villevillekulla!

2009-01-03 @ 00:38:12
URL: http://nenneblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0