Veckans matsedel


Vi äter väldigt god (vegetarisk) mat hemma hos mig och jag tänkte dela med mig av följande veckas matsedel. Det är jag som är fuskveggo (äter fisk) så när jag inte äter hemma äter resten av familjen kött, som t ex på tisdag.


Måndag middag:

Quornfärssås och potatismos

Tisdag middag:

Falukorv i ugn

Onsdag middag:

                                                                                    Libanesisk zucchinipanna

Torsdag middag:

                                                                            Rostade grönsaker med böndipp

Fredag middag:

Knapergrillad lax med gurkyoghurt

Lördag middag:

Quornfärpaj

Söndag middag:

Sötpotatissoppa  med vallstena valnötsbröd

Mums!

Hur planerar ni era middagar?


/Stilist


Kommentarer
Postat av: lisaamelie

fredag ser godast ut :)



mamma gör planeringen här, sen får vi äta och se goda ut XD hehe, men det är ganska gott´. Nya recept ofta också.



svar: Jepp, trean tyvärr. Jag gillar inte trean, jag gillar inte att vara 18. Ansvar? EUghh!!! :S



design ja, vad läser du??

2009-02-03 @ 09:27:43
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0