Höstmys i tv-soffan

Jag vet inte hur det är med er men jag tycker att något av det skönaste som finns efter en dag fylld av plugg, träning och andra trevliga men energikrävande aktiviteter är att krypa upp i tv-soffan med en kopp grönt te. När jag har som mest att göra brukar jag banda in alla roliga program och sedan titta på dme på lördagsmorgonen, underbart! Här kommer i alla fall mina favoriter i höstmörkret:



Lipstick jungle ger mig min new york dos en gång i veckan



Tru blood måste ha det snyggaste introt, jag såg det första avsnittet i veckan och låt mig säga att jag är fast.




Jag ska ge gossip girl ett nytt försök i höst



Ugly betty har också en snygg vinjett

Det var min tv-höst, hur ser din ut?

/Stilist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0