tipsigt


bildkälla

Två av mina absoluta favoritmärken när det kommer till smink är smashbox och m.a.c men även när man äger dom där produkterna som de som arbetar i affären kan använda så bra kan det vara väldigt svårt att få samma effekt hemma framför spegeln. Men flera sminkmärken har väldigt bra hemsidor med videos och tips från proffsen. På m.a.c:s hemsida kan man tillochmed chatta med deras makeupartister. Så kolla in era favoritmärkens hemsidor för nya tips och idéer.

Vilka är dina favoritsminkmärken?

/Stilist

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

sv: haha om jag säger såhära, fönstret hade mer godis förut, men nu har det försvunnit ner i min mage! :P



har nog inte speciellt sminkmärke jag använder... köper bara det jag kommer över som inte är så dyrt! vet att jag borde bara köpa ickedjurtestat, men när man har brottom och inte vill lägga ner allt för mkt cash på make up så tänker man ju inte alltid på det!

2009-08-02 @ 18:45:35
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0