Stilists höst

Det händer mycket i mitt liv just nu, eller ja snarare många nya projekt. Den här helgen kommer gå åt att förbereda inför allt. Jag tänkte lägga upp en lista över mina höstprojekt

- Träna 3 gr i veckan
- Vara engagerad i bokklubben och läsa fler klassiker
- Plugga i tid och strukturerat, bara ett gymnasieår kvar och det börjar på måndag
- Gå i kyrkan varje söndag, bästa avslutningen på veckan
- Pyssla så mycket som möjligt
- Jobba på med det dära körtkortet
- Blogga mer
- Vara kulturell, teater, musik, konst här kommer jag


Sedan är jag ledare för lite olika ungdomsgrupper och så ska jag och kompisar förbereda inför vår indienresa i februari.

Nu får vi hoppas att jag lyckas.

Vad gör du i höst?

/Stilist


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0