Julilistan

Ny kategori här på bloggen, i slutet av varje månad (eller som nu precis i början av nästa) där jag listar månadens favoriter. Vilka är dina julifavoriter?


Nyckelplagg: svarta leggings, kanske inte det coolaste men definitivt det skönaste man kan ha på sig när vädret snabbt slår om

Skor: Mina hawaianas som jag köpte inför afrika

Sneakers: som vanligt mina grymma off-white converse

vardagsväska: en enkel tågpåse räcker just nu tycker jag

designer: mulberry, månadens investering

stad: svårt att välja, dar es salaam vinner nog men monaco och cannes var grymma städer

konst: min nyinköpta tingatinga tavla

restaurang: mitt kök, härligt att få laga egen mat

drink: pina colada på zanzibar, otroligt fräscht!

efterätt: hallon, jordgubbar, bigarårer, ge mig mina bär!

snacks: grönsaker och vitlöksdip

på läpparna: läppbalsam

på ögonen: wayfarers

schampo: vårdande för sommarhåret 

parfym: lanvin

vardagslyx: att ha tid att hänga hur mycket som helst med alla fina vänner

film: cosmonova, underskattat som tusan

butik: kyrkornas second-hand

/Stilist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0