Gymma mig gul och blå

Idag började jag trean i gymnasiet och började direkt efter schemat. För mig innebar det lektioner från 8.30 till 16.00 inklusive två diagnoser och sedan ett kort elevrådsmöt, puh! Sedan har jag gymmat vilket jag verkligen ska se till att ta mig tid till i höst, men som allt annat bli det mycket roligare med fina kläder. Av gymfen önskar jag mig följande:


sweater från y-3 via netaporter



hoodie från juicy couture via netaporter


byxor från h&m


byxor från adidas by stella mccartney via netaporter

Vad tränar du i höst och vad har du på dig?

Nu ska jag ta en dusch och sedan sova, börjar klockan 12 imorgon och har bara svenska och kläddesign, vilken underbar tisdag!

/Stilist

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag vill också önska mig av gymfen! Helst en hel garderob med allt ifrån löparskor till träningsBH, sköna, mjuka byxor som inte får rumpan att se gigantisk ut och softa hoods. Snela gymfen?



Och ja, lokalen där vi var på vernissage igår var på Norra Bantorget!

2009-08-26 @ 11:02:25
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0