Augustis nödvändigheter

Augusti, månaden när man njuter av den sista ledigheten innan skolan börjar, badar nattbad, umgås med fina vänner, klär upp sig bara för att man har tröttnat på att gå osminkad. När man börjar känna en liten längtan efter skolan, om inte läxorna så kompisarna. Känner du igen dig? Här är mina nödvändiga ting för augusti:

1, En ny snygg väska för skolstarten, om jag hade denna underbara från Marc Jacobs i min ägo skulle jag le hela vägen till skolan.



2,  En baddräkt för lata dagar på stranden, vid poolen, i valfri park. Jag har varit sugen på denna från princesse tam tam (bild från bodhi) sedan i våras.


3, En snygg coctailring piffar upp vilken outfit som helst, dessutom går Rachel Zoe project just nu och hon älskar som bekant detta smycke. Den här från Celestina via netaporter gillar jag.

4, Något att läsa är alltid trevligt, just nu läser jag Jane Austens Emma som du kan beställa på amazon.com



5, En bra bronzer att bättra på brännan med, jag gillar smashbox produkter. Finns att köpa på eleven.se




Vad är dina nödvändigheter i Augusti?


/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0