His dark materials


Klicka på bilden för att komma till källan

Måste ju bara få tipsa er om böckerna jag läser just nu, det vill säga den mörka materian av Philip Pullman. För mig som älskar fantasy och svunna tider är den här trilogin perfekt nu när det inte finns fler harry potter-böcker att sluka, Sedan måste jag ju erkänna att jag älskar filmatiseringen av den första boken även om den inte helt stämmer överens med boken.

Har du läst den mörka materian?

/ Stilist
                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: lisa

OMG!! Jag läser ju ENBART böcker om magi och sånt! Är ju upp över öronen förälskad i Harry! XD Men denna måste jag ju ge mig på, har ju inte ens hört talas om den :O



tack för tipset :P

2009-04-15 @ 19:21:03
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0