Dance, Dance, Dance

Häromdagen såg jag step up 2 the streets, den hade en rätt medioker handling men grym dans. Den kanske inte lämnade något större avtryck men jag började fundera på hur stor inverkan dans har till exempel inom filmen. Det finns stört många dansfilmer och jag älskar att titta på den. Sedan är dans väldigt populärt inom modet, jag säger bara ballerinaskor. Jag dansade från att jag var 5 till ca 15 år. Nu känner jag att det är dags att snöra på sig dansskorna igen till hösten men då för att dansa streetjazz.

Dansar du?

/Stilist


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag dansar inte något, men det vore superkul att testa på..

2009-04-06 @ 15:03:34
URL: http://nenneblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0