Hilary Duff

En fröken som man stöter på med jämna mellanrum är Hilary Duff, hon har pendlat mycket i både vikt och stil de senaste åren och det har inte alltid blivit särskilt lyckat. Jag tycker att hennes vardgasstil är sanslöst tråkig men till fest så har hon ofta fina små klänningar. Här kommer några av mina favoriter.



1, Okej, undantaget från regeln, Duff påväg till ettmöte, älskar kjolen matchat med en gul jacka.
2, Snygg randig klänning, skulle vilja ha någonting liknande till sommaren.
3, Enkel, lite "dockig" klänning.
4, Snyggt och tajt, bra gjort!
5, Hilary gillar metallic och spets, det gör jag med.
6, Den lika klänningen med rosen är cool, fast jag hade tyckt mer om den om den hade varit en tubmodell.
7, Helvitt är hur snyggt som helst, outfiten är även snyggt poppig.
8, Tror att den här bilden är från någon photoshoot, gillar looken hursomhelst.
9, Spets är ju på modet och den här klänningen är ett praktexempel sen är hon riktigt snygg i håret också.
10, Åh, jag vill också kunna köpa flera färger av samma plagg, det ska jag banne mig göra nästa gång jag hittar någonting fabulous.
11, Jättesöt stella mcCartney klänning på lika söta Hilary. Jag gillar skorna också.
12, Den här rutiga klänningen är en ständig favorit för mig, så snyggt och så enkelt.

Vad tycker du om Hilarys stil?

/Stilist






Kommentarer
Postat av: nathalie

hon har väldigt söt och flickig stil, det funkar liksom alltid men är inte så spännande..

2008-11-10 @ 23:10:09
URL: http://nenneblogg.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Hon är himla gullig :) en hel del fina outfits där

2008-11-11 @ 09:34:33
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: kajsa

jag är inget fan överhuvudtaget av alla hollywoods sockersöta före detta barnskådespelare. christina ricci är den enda jag gillar. Men hon är ju inte heller den sockersöta typen direkt.

2008-11-11 @ 17:22:58
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Angel

Inget speciellt med henne.Men cameron Diaz gillar jag hon är söt..

2008-11-14 @ 15:34:02
URL: http://wwwgullegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0