Fotbollsgolf

image136
klänning: ett skitsnyggt fodral från hervé léger
strumpor: fotbollsstrumpor från american apparel
skor: röda loafers från forever 21

Ikväll så ska jag och vännerna oväg på fotbollsgolf och jag är skittaggag. Dock lär jag klä mig i jeans och varm jacka snarare än outfiten ovan, men dte skulle annars ha varit jäkligt snygg på  banan.

Igår så var jag, Nea, Empan, Emmo, David, Kristoffer och Daniel i kungsan och lyssnade på rix fm grejen innan jag och Nea drog förbi topshop minglet. Snygga tjejer och snygga kläder fanns det gott om men panka jag valde att bara titta. Sen så mötte vi upp resten och åkte hem.

Idag så blir det plugg en masse och sedan fotbollsgolfen.

Vad gör du ikväll?

/Stilist

Kommentarer
Postat av: julia

schysst fodral!
ikväll kommer jag att vara hemma och softa!

2008-05-16 @ 21:45:29
URL: http://jullanjullan.blogg.se
Postat av: The City

Fodralet skulle jag inte banga ;)

2008-05-17 @ 10:03:54
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0