sommarlivet

Sorry, jag ska försöka blogga på som vanligt men ett segt bärbart internet gör mig galen. Här kommer i alla fall en liten rapport sen i lördags, jag har:
- solat och badat
- gått ut på en promenad med vänner och hästar
- åkt roddbåt
- varit på en kompis lantställe där jag gjort allt ovan och även skrattat och lekt med glada vänner
- åkt till skåne för att hänga hos farmor och farfar ett tag
- spelat minigolf
- joggat på stranden
- läst sjöjungfrun
- fikat en massa så jag lär komma hem som en boll
- vart vid smygeuk och kollat på konstutställningen
- vart i gränna och ätit världens godaste räksallad på fiket i gränna, seriöst den är värd en egen resa
- spelat massvis med yatzy och kort

och imorgon så blire köpenhamn över dagen och ett försök til ett bra inlägg på kvällen

kram och godnatt
/Stilist

Kommentarer
Postat av: Sassy

Vad mycket kul! Sol, bad och Köpenhamn är ju inte fy skam om man säger så!

2008-07-17 @ 17:26:19
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: V

Det låter inte helt fel allt det där tycker jag ;)

2008-07-20 @ 12:52:21
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0