smycken: örhängen





Örhängen tycker jag också om, här är några av mina favoriter, jag är insnöad på det som glittrar just nu.

1, Stjärnor från jc tror jag, fick dem av min kompis Alex för några år sedan. Känns väldigt ysl.
2, Lite gammeldags stora stenar från glitter, jag gillare.
3, Tillplattade kapsylerfrån afrika, me likey.
4, Ansikten från venedig. Jag tycker att e känns uttryckslösa men samtidigt så fulla av mystik, wow.
5, Kors från Efva Attling, konfapresent och jag tycker de är helt underbara.
6, Rosetter från åhlens, väldigt Blair Waldorf, väldigt fina.
7, Stora ringar med en massa dingeldangel, vanligtvis inte min stil men de här föll jag för.
8, Blommor från pilgrim, de är supersöta men har tyvär inte använts på länge.
9, Jag gillar också emaljerade örhängen, det första paret har jag ingen aning vart de kommer ifrån men rolling stones örhängena kommer från punkt shop.
10, Finafina döskallar  som används ofta men jag vet inte vart de kommer ifrån.
11, Lite Edie Sedgewick över de här som jag använda oftare när jag hade kort hår.

Imorgon så kommer fortsättningen.

Sov sött
/Stilist

Kommentarer
Postat av: Hp

Fina smycken där. Kram!

2008-07-08 @ 08:45:57
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Sassy

Jag älskar dina stjärnor! Och cola-örhängenna var ju coola!

2008-07-08 @ 12:43:43
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: bellisima

åh så mycket fint!

2008-07-15 @ 14:49:51
URL: http://bellisima.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0