The cashmere mafia

Ja det blev ju bara en säsong av den här serien men i alla fall jag fastnade för kläderna i serien. Alla kvinnorna är chica men ändå representativt klädda. Jag skulle inte ha något emot deras look när jag kommer upp i den åldern. Här kommer några av mina favoriter. Bilderna kommer ifrån cashmeremafia.net





Underbar klänning på underbara Miranda otto, nu synns det inte på den här bilden men klänningen har en otroligt vacker skärning. Notera även hennes vackra halsband och fantastiska håruppsättningen.



Jag VILL ha jackan, underbart feminin men ändå dressad. Och skärpet kompletterar perfekt. Jag vill dessutoom ha schalen.



Snygg kombo även om jag nog skulle ha valt en kort svart kavaj istället.



Kärnan av seriens look, affärsmässigt superchic, me like!

Tittade du på the cashmere mafia?

/Stilist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0