Årets shopping

Jag tänkte copycata sandra och lägga upp årets shoppingfavoriter.

januari
kavaj

Jag införskaffade denna förträffliga kavaj på urban outfitters för 150 kr

februari
image84

i årets andra månad köpte jag denna zaraväska för en billig peng, kanske inte den snyggaste jag skådat men då den är svår att öppna är den oumbärlig på konserter.

mars

image89

Jag shoppade lite sötsaker från asos.

april
image114

Jag  köpte min favloritschal alla tiders och höll för någon vecka sedan på att glömma den men min snälla Vida sprang iväg och räddade den.

maj
image129

mj

I Maj var jag i paris med franskaklassen och shoppade bland annat en grön ullkappa och en grön plånbok som är en klar favorit.

juni

Jag shoppade ingenting i juni, utan njöt av livet istället.

juli

Klicka f�r att st�nga bildenKlicka f�r att st�nga bilden

I juli köpte jag mina fina dragkedjesmycken på glitter, snyggast någonsin är de.

augusti


I augusti gjorde jag dagliga räder på kyrkornas secondhand och kom hem med mängder av fina kläder, stackars Lillian fick följa med varje gång.

september


I september åkte jag till new york med familjen och gjorde en massa bra köp, men två favoriter var min marc by marc jacobs klänning och mina tory burch skor.

oktober

Graham & Spencer Long cashmere gloves

I oktober köpte jag ett par finfina vantar från graham and spencer, de måste kanske åka tillbaka då de fick ett hål på fingret första gången de användes.

november
Fjällräven  - Kånken

I november shoppade jag en himla massa saker men några favoriter var örhängena från quietland, rentröjan från lindex och min kära kånken.

december



 I december köpte jag mest julklappar men även två secondhandväskor.


Vilka var dina bästa köp i år?

/Stilist

Kommentarer
Postat av: nathalie

vilka fina grejor du köpt! blir skapligt avis på tory burch ballerinorna..

2008-12-31 @ 17:25:10
URL: http://nenneblogg.blogg.se/
Postat av: Vida

Jag finns alltid till din tjänst och räddar glömda sjalar!



Tycker du har gjort många fina köp i år :D



2009-01-01 @ 16:34:19
Postat av: Ms Shallowllow

Den där rentröjan har jag kikat på flera gånger, men ej köpt. Det känns liksom helt fel och off att köpa den så här efter julen. Och egentligen tycker jag att Hello kitty tröjorna från Milly är mycket sötare. Eller gramtröjan med skor. Men jag gillar verkligen klassiska stickade tröjor med udda motiv.

2009-01-04 @ 19:06:42
URL: http://msshallow.blogspot.com
Postat av: The City

Åh, gud vad svårt - har hittat det perfekta paret jeans som jag har delat många fantastiskt fina stunder med, mitt klockhalsband i guld kan vara det finaste smycket jag någonsin sett och mitt armband från Tomas Sabo måste jag hålla i minst en gång per dag för att få ro i kroppen.

Och sen en massa vackra skor, väskor och klänningar har också fått följa mig 2008 - men 2009 kommer nog bli ett om möjligt mer fantastiskt shoppingår (det faktum att mitt saldo på kortet just nu är 82.30 väljer vi att ignorera)..

2009-01-06 @ 19:17:46
URL: http://thecity.blogg.se/
Postat av: stilist

the city: Åh! Thomas sabo armband, det har min syster, det är ruskigt roligt att finna nya fina små bverlocker åt det. Ja 2008 var ett bra shoppingår men jag vet vad du menar med dåligt klirr i kassan för jag håller på att boka en niceresa till i sommar, mums! Det grymmaste ör nog att jag åker den andra och kommer hem från dte afrikanska paradiset den 1 :) Så det är väl spenderade pengar även om det just nu råder köpstopp för min del.

2009-01-07 @ 00:17:28
URL: http://stilist.blogg.se/
Postat av: stilist

Åh! Thomas sabo armband, det har min syster, det är ruskigt roligt att finna nya fina små bverlocker åt det. Ja 2008 var ett bra shoppingår men jag vet vad du menar med dåligt klirr i kassan för jag håller på att boka en niceresa till i sommar, mums! Det grymmaste ör nog att jag åker den andra och kommer hem från dte afrikanska paradiset den 1 :) Så det är väl spenderade pengar även om det just nu råder köpstopp för min del.

2009-01-07 @ 00:20:29
URL: http://stilist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0