smycken: broscher



1, en pytteliten del av alla mina pins men då de flesta sitter på diverse kläder och väskor så fick de här räcka.
2, söt brosch som mammas chef hittade på en gata i estland och frågade om jag eller min syster vill ha
3, en liten finurlig sak som man fäster på knappar för att piffa till det hela lite
4, rosa bandet of course, fck det här av pappa men har lyckats glömma rosa band i affären tidigare
5, ibland så räcker det med en liten "diamant" för att känna sig fin
6, en sköldpanna som mamma köpte till mig på tunnelbanan


/Stilist

Kommentarer
Postat av: Sassy

Du har så många fina smycken!

2008-08-02 @ 21:30:46
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0