Smycken: Armband

Nu så är vi inne på den sista delen av den här lilla smyckesvisningen.



1, Konfapresent från min amerikanska vän Diana som jag raskt tappade ner under Ejabops veranda och som Kristoffer åtog sig att rädda, det finns ytterst roliga bildbevis på händelsen.
2, Ibland så är ett sidenband det finaste armbandet.
3, Berlockarmband från när jag var en liten plutt som fortfarande används.
4, Ett armband som fina Julia gjorde tillmig innan panic! at the disco signeringen för att det skulle matcha min tröja.
5, En massa av mammas gamla armband från vietnam och kanske nåt från glitter eller så
6, Present från mamma inköpt i frankrike
7, Köpt nånstans vet inte vart under en period då jag älskade den här stenen
8, Från Brighton
9, Trådarmband, vissa egenskapade vissa är presenter'
10,gelearmband"
11, Vietnamesiska armband inhandlade på etnografiska museet
12, Konfapresent från designtorget
13, Brett nitarmband från glitter

Snipp, snapp, snut så var sagan slut

/Stilist

Kommentarer
Postat av: fashiondarling

Gillar nitarna!

2008-08-13 @ 17:02:59
URL: http://fashiondarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0