Blus


runt 2 guldpengar kostade den mig och är sanslöst fin.

Idga började jag för övrigt i min nya skola, var där redan kl 7 för att pappa och jag var extremt tidpessimistiska men vi tog en fika innan jag började vid 8. Jag trodde dock att jag bara skulle ha mentorsmöte men tji fick jag för istället så påbörjade jag 3 nya kurser, sam b, sv bc och kultur och idéhistoria, nästa vecka så kommer jag dessutom att ha konsthistoria på morgonen. Riktigt kul! men nu så är jag trörr och har en massa läxor att göra + att jag hade tänkt träna så so long så hörs vi imorgon.

/Stilist

Kommentarer
Postat av: anna

Det var en jättesöt blus!

Postat av: Giulia

jaa eller hur, bläää..



hahah vadåra?:p

2008-08-26 @ 20:48:40
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för skola/linje?

2008-08-28 @ 09:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0